Vi ville gerne give vores medarbejdere nye kompetencer, primært med fokus på samarbejde og service, men også at tage mere ansvar for egne arbejdsopgaver.
Connection Management kom med et oplæg til uddannelsen og vi må sige de ramte plet!
Samtlige medarbejdere deltog i kurset og var alle utrolige positive, dels over at få lov til at deltage, men også under kurset var folk glade, da de fandt kurset meget relevant og givende. Dette især fordi at kursuslederen var meget inspirerende og medlevende, da han formåede at komme med mange gode eksempler fra det virkelige liv, som deltagerne kunne forholde sig til.
Efter kurset var alle glade og “flyvende”. Jeg fik mange tilkendegivelser såsom: “Det var det bedste, jeg har oplevet”, “Det var bedre end den årlige firmaudflugt”, “Det var bare perfekt – det kan vi bare bruge” osv.
Det bedste firmaet fik ud af kurset, var udover at få en flok topmotiverede og glade medarbejdere tilbage, så var alle nu på bølgelængde og havde samme udgangspunkt og forståelse for, at opgaver skal løses for kundernes skyld, og at det er i alles interesse, at vi lykkedes.