Canon

Den Skjulte Pengetank hos Canon

I foråret 2015 besluttede vi i Canon Danmark A/S, at skulle tilføre vores teknikere mere viden omkring forretningsforståelse. De er alle i verdensklasse, når vi taler om at servicere maskinerne ude hos vores kunder, herunder kundetilfredshed.

Når man har teknikere ansat i en salgsvirksomhed, er det meget vigtigt, at medarbejdergruppen er med til at se og finde de muligheder, der er hos kunderne, således at man som virksomhed binder sig mere sammen med sine kunder, og her er teknikerne selvsagt dem, der besøger vores kunder mest.

Vi tog kontakt til Connection Management for at få dem til at hjælpe os til en større succes med teknikergruppen og den viden, de får ved besøg hos kunderne.

Projektet/uddannelsen Den Skjulte Pengetank blev sat i gang, og det var med meget blandede følelser at teknikerne satte sig på skolebænken. Det ville helt sikkert blive en personlig rejse for mange af teknikerne. Den Skjulte Pengetank blev afviklet over 5 dage og en eksamen – i alt fordelt på 8 uger. Connection Management fik meget hurtigt fat i teknikerne og interessen steg time for time på uddannelsen.

Fra Connection Management’s side var hele forløbet fantastisk planlagt, og alle vore medarbejdere var 100 % med fra start. Der blev taget rigtig gode diskussioner under og efter hvert modul, hvilket fik de medarbejdere der var med, til at engagere sig endnu mere i uddannelsen. Uddannelsen blev afsluttet med en eksamen, hvor alle deltagere skrev en personlig opgave, som skulle forsvares til mundtlig eksamen med ekstern censur.

For mange af medarbejderne var det en kæmpe udfordring at skulle udarbejde en sådan opgave. Ikke desto mindre gik alle op til eksamen og fik meget flotte karakterer.

Resultaterne kom også øjeblikkeligt på det salgsmæssige plan. I den første måned under uddannelsen blev der genereret lige så mange leads, som der normalt bliver genereret på 6 måneder.

For mig personligt, var det en fantastisk rejse ind i en anden ”verden” sammen med vores medarbejdere, hvilket har givet os en større indtjening og en større binding med vores kunder.

Siger: Henrik Vang Nielsen, Servicechef hos Canon Danmark A/S

Hvad siger vores kunder om os?

Kontakt Connection Management

Skal vi tage en snak?

Bliv den leder du drømmer om at blive! Vi vil hellere end gerne hjælpe dig med de eventuelle spørgsmål du skulle have. Så tøv ikke med at kontakte os. Udfyld vores formular og så vil vi ringe dig op og svare på de eventuelle spørgsmål du måtte have eller giv os et kald.