Vi havde behov for at give medarbejderne en fælles oplevelse, som passede med bankens igangsatte “Vækst-strategi. Målet var at flytte den enkeltes grænse og få større “mod” i mødet med det ukendte. For at få det bedst mulige udbytte, valgte vi at få andre øjne på og et frisk pust udefra.
Vi havde hørt godt om Connection Management, og valgte at tage et uforbindende møde, for at afstemme behov og forventninger. Dette resulterede i en konkret “Drejebog”, som førte vores medarbejdere igennem et aftenmøde med teori og grænseoverskridende oplevelser og ikke mindst, efterfølgende mulighed for at bruge det indlærte i praksis.
Vi har efterfølgende, holdt en mindre opfølgningsaften, for at fastholde de gode takter og den inspirerende indlæring. Mange medarbejder har flyttet deres grænser, og endnu flere har lært dem at kende – alt sammen til gavn og glæde for den enkelte og arbejdspladsen.
Alt i alt har Connection Management leveret den vare vi oprindeligt aftalte, til vores fulde tilfredshed.