Elizabeth Arden

Skrevet af
Hanne Plummer
Salgschef hos Elizabeth Arden

Elizabeth Arden har med stor succes brugt Connection Management som sparringspartner i forbindelse med vurderingen af, hvordan Elizabeth Arden som firma bedst kunne imødekomme fremtiden på kundesiden. Det vil sige den fremtidige salgsstruktur – herunder hvordan man bedst muligt efterfølger kundens behov, og især den individuelle kundes behov, udfra 4 overskrifter: Økonomi, salg, træning og branding. Ud fra disse kriterier har vi sammen med Connection Management implementeret en omfattende organisatorisk omstrukturering af salgs- og træningsafdelingen i Elizabeth Ardens nordiske organisation.

Hvad siger vores kunder om os?

Kontakt Connection Management

Skal vi tage en snak?

Bliv den leder du drømmer om at blive! Vi vil hellere end gerne hjælpe dig med de eventuelle spørgsmål du skulle have. Så tøv ikke med at kontakte os. Udfyld vores formular og så vil vi ringe dig op og svare på de eventuelle spørgsmål du måtte have eller giv os et kald.