Måske er du vores næste kollega?
Ledige stillinger
Ledige stillinger - Admission Team
Vi leder efter skarpe sælgere til vores team
Grundet hastig vækst skal vi bruge 4 skarpe sælgere til vores Admission team. Har du stabil salgserfaring og er blandt Danmarks bedste sælgere, har du nu muligheden for at blive vores nye Admission Manager. Du vil komme under vingerne hos nogle af Danmarks dygtigste salgstrænere, lære fra de bedste og blive en del af eventyret.
Rollen:
Som Admission Manager vil din primære opgave være salg af vores uddannelser. Dertil skal du kunne opretholde din egen portefølje og skabe nysalg. Din succes afhænger af din telefoniske kontakt til mulige kunder og din evne til at opretholde og udvikle din egen portefølje. Derfor er det afgørende, at du har et højt drive og evner at strukturere din dagligdag effektivt.
Det leder vi efter:
Som person har du et stort drive og er motiverende for dine omgivelser med et konstant fokus på at nå dine mål. Du skal kunne lide at være i tæt dialog med kunderne.
Det er vigtigt, at du trives med at være i et performancemiljø, men hvor din succes også måles på dine evner som teamplayer.
Dine ansvarsområder:
- $Du er en udpræget "Hunter"
- $Vant til kontinuerligt at sikre, at din pipeline har den nødvendige kapacitet, så individuelle mål nås
- $I stand til at kommunikere på alle niveauer i en organisation
- $Sikre smidige salgsprocesser, hvor ingen leads bliver tabt i din pipeline
- $IT-stærk da du skal kunne mestre vores forskellige systemer
- $Har erfaring fra værdiskabende salg og dét at aktivere et behov hos kunden
- $At du har salgserfaring og kan dokumentere din succes
- $Du synes, at KPI’er er en drivkraft og en succesfaktor
- $Du er flydende i dansk både skriftligt og tale
- $Have en positiv indflydelse på kulturen og teamet
Det får du som medarbejder hos Connection Management:
- $En god grundløn + attraktiv provision og bonusordning
- $Du bliver en del af en velfungerende, dynamisk organisation med gode og dygtige kolleger
- $Stor mulighed for udvikling indenfor salg
- $Grundig onboarding den første måned, så du forstår produktet til fulde
- $Attraktivt arbejdsmiljø i Vedbæk
- $Lækker frokostordning
- $Sundhedsforsikring og pension efter 3 måneders ansættelse
- $Efteruddannelse
Send din ansøgning og CV til Head of Talent & Performance Rasmus Nørgaard Hansen på rh@connection-management.dk
For yderligere oplysninger kontakt venligst Rasmus Nørgaard Hansen på telefon +45 61 66 89 46
Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt
Ledige stillinger - Customer service
Vi søger en Junior Customer Advisor
Brænder du for at hjælpe og rådgive kunder? Motiveres du af og levere kundeservice i særklasse? Så er du måske vores nye Junior Customer Advisor. Vi er inde i en succesfuld udvikling og søger derfor en Customer Advisor til en fuldtidsstilling i vores Customer Service-team.
Hvad kan du forvente?
Du vil som vores nye Junior Customer Advisor blive en del af vores Customer Service-team, hvor vi løfter i flok og skaber fantastiske resultater, samtidig med at vi har det sjovt.
Du vil blive vores ansigt og stemme udadtil og skal i samarbejde med dine kollegaer tage godt imod nye såvel som eksisterende kunder og sikrer, at de får den bedste kundeoplevelse.
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:
- $Hjælpe og rådgive vores kunder undervejs i deres uddannelsesforløb, både telefonisk og skriftligt
- $Besvare indgående opkald på telefonen
- $Behandle henvendelser fra vores kunder via vores servicemodul
- $Foretage udgående opkald med henblik på vejledning af vores kunder, servicekald, indsamling af kundefeedback mm.
- $Forberedelse af undervisnings- og eksamensmaterialer til vores undervisning
- $Supportere vores undervisere ifm. afvikling af undervisning- og eksamensdage
Det leder vi efter:
Du motiveres af og være i tæt dialog med kunder, uanset om det er telefonisk, skriftligt eller face 2 face.
Som person har du et naturligt servicegen og ikke mindst evne til at sætte dig i kundernes sted og behov og du elsker at møde nye mennesker.
Din tilgang til opgaveløsning og kundedialog er altid i øjenhøjde og imødekommende.
Du er ikke bange for at tage ansvar og gå forrest og du vil altid prioritere at møde vores kunder med et smil, hvad enten det er er i telefonen eller fysisk, når de er i huset.
Hvad forventer vi følgende af vores nye kollega?
- $Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med kundeservice. Det kan både være butik, servicebranchen, callcenter eller andet
- $Du er en dygtig kommunikator og kan formulere dig fejlfrit på dansk, både på skrift og i tale
- $Du har erfaring med og motiveres af og have telefonen som et af dine vigtigste redskaber
- $Du har sans for detaljer og tør tage initiativ, når du ser et behov
- $Er struktureret og kan have overblik over mange forskellige opgaver
- $Kan trives i et miljø, hvor du ikke kun måles på din performance, men også dine evner som teamplayer
Det får du som medarbejder hos Connection Management:
- Du vil blive en del af en virksomhed der bestræber sig på at skabe en spændende, motiverende og meningsfuld arbejdsplads med fokus på personlige udviklingsmuligheder for alle medarbejdere. Du vil blive en del af en kultur, hvor sammenhold og trivsel er i fokus og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde. Vores omgangstonen er respektfuld, afslappet og præget af en sund balance mellem arbejde og privat. Derudover tilbyder vi:
- $Løn efter kvalifikationer
- $Grundig on-boarding der sikrer, at du får succes fra dag et
- $Attraktivt arbejdsmiljø i lækre omgivelser i Vedbæk
- $Lækker frokostordning
- $Gratis adgang til træningscenter
- $Sundhedsforsikring og pension efter 3 måneders ansættelse
- $Efteruddannelse
Send din ansøgning og CV til Head of Customer Service Tanja Krogstrup på tk@connection-management.dk
For yderligere oplysninger kontakt venligst Tanja Krogstrup på telefon +45 30 700 200
Ansøgningsfrist:
10. marts 2023